« terug naar vorige pagina

Tip of klacht

Heeft u een compliment of een tip?

Heeft u een compliment of een tip over één van de medewerkers of over het centrum? Bespreek dit dan met de persoon waar het om gaat. Leg uit waar u tevreden over bent. Een compliment of een tip horen wij natuurlijk graag!

Heeft u een klacht?

Bespreekt uw klacht eerst met uw zorgverlener. Komt u er samen niet uit? Vul dan het onderstaande klachtenformulier in. U kunt ook een klachtenformulieren ontvangen van de doktersassistente. Binnen een week ontvangt u dan een ontvangstbevestiging en informatie over de afhandeling van de klacht.

Klachtenformulier HAP Kloosterpad (Word)

Klachtenformulier Kloosterpad (PDF)

Waarover kunt u klagen?

U kunt klagen over zorgverleners en organisatorische zaken binnen de praktijk. U kunt een klacht doorgeven over de medische behandeling, de bereikbaarheid, de manier waarop er met u wordt omgegaan of over de voorzieningen in het gebouw etc.

En dan?

De klachtenfunctionaris neemt zo snel mogelijk contact met u op om de klacht met u te bespreken. Wij willen graag samen met u kijken welke op oplossingen mogelijk zijn. We gebruiken uw klacht daarnaast ook om onze dienstverlening te verbeteren.

Externe klachtenregeling

Medewerkers van de huisartsenpraktijk zijn aangesloten bij Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg.

Als u daarover meer informatie wilt kijk dan op 

https://www.skge.nl